Berpindah Ke www.ilaniwahed.com

Untuk semua reader and follower blog ilani88.com di WordPress, aku dah officially berpindah ke blogger —>> Ilaniwahed.com starting from 6th Disember 2012.

Downloads

Kenapa?

1. Senang nak customize template, layout, widget and everything

2. Lagi banyak available widgets.

3. Senang nak update post. Di hujung jari jer

4. Senang nak belajar tutorial bila nak letak menda-menda baru sebab blogger.com lagi banyak tutorial available dan lebih ramai orang guna.

5. Boleh connect dengan email google terus. By the way email google aku ilaniwahed@gmail.com Email la kalau ade problem. (Ceh..lebih-lebih tak boleh naa..)

6. Boleh start menulis from zero balik. Blog sebelum ni aku tulis masa zaman degree, masa banyak tak tahu pasal blogging so its a bit caca marba. Having a new blog can let me discuss more precise subject and topic.

7. Cer tengok sebelah kanan, atas title n bawah post dah ade iklan Nuffnang. Rajin-rajinlah klik yer. Hehe

8. Tukar hosting sebab…saje.. takde keja lain.

Mula-mula sayang jugak nak pindah ke blog baru ni, lagi-lagi banyak kenangan di blog lama. Tapi bila rasa susah sangat nak guna WordPress tu and consume time, aku pun mulalah pindah ke “rumah” yang lebih selesa. Itu je la nak bagitahu. Kalau nak follow lepas ni direct kat sini je terus k.

Blog ni primarily about ANYTHING that REVOLVES around my life, my story, my confession, my tips, my critics, my ideas, my activities,  basically anything that revolves around me but PRIMARILY about Ilanicious. Dan juga selain itu, aku akan masukkan berita, informasi, gosip yang berlaku di seluruh dunia untuk bacaan korang semua.

So kalau kau sudah termasuk dalam circle of my life, jangan terkejut kalau nama kau di mention di dalam blog ni. Ok? Tak suka, sila amik tangan sebelah tutup mata, tangan lagi sebelah bukak blog lain yer.

Jadi.. untuk aku sebenarnya blog ni juga cara untuk aku sampaikan ilmu, maklumat, fakta, atau apa saja yang berfaedah yang aku tahu demi kebaikan aku sendiri dan juga korang semua.

Bila-bila masa aku nak rujuk balik, boleh klik balik blog ni jer. Yela..ilmu yang baik bila diamalkan sampai bila-bila, kalau aku takde pun stil dapat manfaatnya kan.. Itu je la aku nak bagitahu for now. Ape-ape lepas ni bace post-post aku je k.

Thanks,

Wassalam, Ilani Wahed

420452_202314416569059_1902894467_n(1)

Bye-bye everyone! See u there! I’m officially closing my wordpress account and buka Blogger account..sob..sobs..

Aku takkan berhenti menulis sebab aku percaya mata ‘PENA’ lebih tajam dari sebilah pedang.. – www.ilaniwahed.com

Your comment will reflect your IQ, so it better be wise. Anything that contain harsh word will automatically be sent to spam. TQ Wordpress. U make my day! Hehe! -Sabar itu Separuh Dari Iman-