Signboard Macam Ni Pun Ade Keee!

Posted in Creative Image-ious with tags on 22/11/2012 by Cik Mata Hati

Harga minuman anda semua air tin, botol, teh, kopi, milo, nescafe tarik, tolak ais, manis, tawar, big, small, sedap tak sedap RM1.80

KECUALI

Air Haram : RM7.00

Rokok        : 7.50

Wahhh..signboard macam ni pun ade ke?? Kreatif sungguh!

Facebook : Irfan Khairi

P/s : Baca sini “Rahsia Lain Habbatussauda”

Lady Gaga 25 Pound Weight Gain

Posted in Gossiplicious with tags , , on 22/11/2012 by Cik Mata Hati

Wow! Lady Gaga sudah berisi. Hehe

Teruskan membaca

“Ish..Suami kite ni”

Posted in About Cik Mata Hati Je, L.O.L.O.L.O.V.E.L.OV.E with tags , , , , , , on 22/11/2012 by Cik Mata Hati

Bila terlewat bangun pagi dan tergesa-gesa nak pergi kerja, keluar rumah tengok ada orang dah panaskan enjin kereta kita dan bukakan pintu pagar, sambil tersenyum dalam hati ni terusik ‘ish..suami kite ni..”

Bila kereta kotor dan penuh lumpur tapi badan terasa malas nak cuci dan terus masuk tidur. Esoknya ada orang sudah cucikan kereta, sambil tersenyum dalam hati terlintas “ish..suami kite ni..”

Bila bukak pintu belakang rumah lepas tu terlupa dan tinggalkan untuk buat kerja lain. Kemudian datang balik untuk kunci tapi ada orang dah tolong kuncikan, sambil tersenyum dalam hati terlintas “ish…suami kite ni..” Teruskan membaca

Info : Burger Paling Famous Di Dunia!

Posted in Ah! Info-li-cious, Funnyricious with tags , , on 22/11/2012 by Cik Mata Hati

Turtle Burger

Kek Burger Teruskan membaca

Gossip : Atlet dan Artis Tersangkut!

Posted in Gossiplicious with tags , on 22/11/2012 by Cik Mata Hati

Zaquan Adha & Ayu Raudhah Teruskan membaca

AbdullahAmran Official Page

When Left-Brained Starts Writing