Test Bahasa Melayu Dengan Sambung Ayat

1.Bekas kekasih saya adalah : lelaki!

2. Saya sedang mendengar bunyi : perut saya yang kelaparan!

3. Mungkin saya patut : masak ayam goreng panas bersama sos cili thai.

4. Saya suka : buang masa macam ni.

5. Sahabat-sahabat baik saya : Faz, Shil, Saidah, Didie,.oh tak terkira.

6. Saya tidak faham : kenapa saya cepat lapar walaupun dua jam tadi telah melantak mee kari di CRS? (Sambung ke tu?)

7. Saya kehilangan : satu bulu mata coz gugur.

8. Ramai yang berkata : saya jujur.

9. Makna nama saya di muka depan blog saya bererti : memandang sesuatu Dari Mata Hati (bukan Mata Kepala ok!)

10. Cinta itu : menjadikan kita manusia lebih baik..

11. Di suatu tempat,seseorang sedang: makan, minum dan tidur.

12. Saya akan cuba : sambungkan ayat ni..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud: SAMPAI BILA-BILA. (Daaa..?)

14. Saya tidak akan pernah mahu: kalerkan rambut pink!

15. Telefon bimbit saya : kaler putih tapi kepingin warna pink or merah.

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi, : saya akan sambung tido balik. Hua3

17. Saya paling meluat bila : ada kerja yang tersangkut.

18. Pesta/Parti adalah : hiburan.. (Lor senangnye..)

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Bugs Bunny dan Bunny bunny bunyy comelnyeer!

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 30 tahun! Tapi bile pk2 balik, umur 21 tahun kot co di tengah-tengah antara budak-budak dan dewasa.

21. Hari ini : hari untuk enjoy, no assignment2! Yipee!

22. Malam ini saya akan : tido lambat!

23.Esok pula saya akan : bangun pagi-pagi coz ada trip g Muzium Negara! Huhu!

Your comment will reflect your IQ, so it better be wise. Anything that contain harsh word will automatically be sent to spam. TQ Wordpress. U make my day! Hehe! -Sabar itu Separuh Dari Iman-

